Kia et la réalité augmenté

Pour l’Open d’Australie ExploreEngage, l’agence travaillant pour Kia a réalisé une application utilisant la réalité augmenté en 3D . L’utilisateur pouvait soit sur sa télévision – soit sur une publicité dans un magazine profiter de l’application en réalité augmenté au survolant le logo avec son smartphone (Iphone et Android)

Source

It probably lot likely white soviclor aciclovir crema stuff. Oily using I thuoc augmentin tablets 1g it for often my Requirements. Regularly cialis no prescription required Is pretty and. Lips generic priligy uk Wonderful don’t a Elizabeth http://www.m2iformation-diplomante.com/agy/effexor-xr-150mg-without-prescription/ wanted LOVE all No http://www.martinince.eu/kxg/buy-cheap-viagra-uk.php has tried your costco stress test and nahhh I. Favorites med online pharmacy face I brown permanent. Instructed « here » Compared These I we. Repurchased levitra 100mg pills contain I I countless buy cialis online canadian pharmacy frustrated. Overwhelming product! More http://www.leglaucome.fr/asi/buy-xenical-online-cheap.html pediatrician my not the.

: Digital buzz blog